FANDOM

Map of California highlighting Ventura County

Ventura maakonna asukoht Californias

Ventura maakond on maakond USA-s California osariigis. Maakonna halduskeskus on Ventura ja rahvaarvult suurim linn on Oxnard.

Maakonna pindala on 5720 km². Veepindala on 950 km². Maakond asub Vaikse ookeani kaldal ning on osa Los Angelese linnastust. Maakond hõlmab lisaks Channel Islandsi rahvuspargi koosseisu kuuluvad Anacapa saared ja San Nicolase saare. Maakonna põhjaosa on mägine, metsane ja hõreda asustusega, suurem osa asustusest on koondunud lõunarannikule. Maakonna kõrgeim tipp on asuv Transverse'i mäeahelikus asuv Mount Pinos (2697 m).

Elanike arv on 2016. aasta seisuga arvestuse järgi 849 738. 2010. aasta rahvaloenduse kohaselt oli elanikke 823 387. Asustustihendus on 140 in/km².

VenturaCountyCourthouse1 sm

Ventura maakonna kohtumaja Venturas

Point Mugu September 2013 010

Vaikse ookeani rannik Point Mugu State Parkis

Naabermaakonnad Edit

Ajalugu Edit

Praeguse Ventura maakonna esmaasukad olid tšumaši indiaanlased. Esimeste eurooplasetena jõudsid sellesse piirkonda 1542. aastal Juan Rodríguez Cabrillo juhitud ekspeditsiooni liikmed.

Ventura maakond moodustati 22. märtsil 1872 Santa Barbara maakonna lõunaosast.

Maakond on saanud nime Venturas asuva San Buenaventura misjonikeskuse järgi, mis omakorda sai nime Püha Bonaventura järgi. Buenaventura tuleneb hispaaniakeelsetest sõnadast buena ('hea') ja ventura ('saatus').

Kaitsealad Edit

USA Ajalooliste Paikade Riiklikku Registrisse on kantud Ventura maakonnas 36 objekti.

Maanteed Edit

Linnad Edit

CamarilloCaliforniaPanorama

Camarillo panoraam

Välislingid Edit