FANDOM

Sylver 1212 2 cut

Sylver (2010)

Sylverhh

Silvy de Bie ja Wout Van Dessel (2004)

Sylver on Belgia house- ja trance-muusika grupp, kuhu kuuluvad vokalist Silvy de Bie, klahvpillimängija ja laulukirjutaja Wout Van Dessel ning kitarrist John Miles juunior. Grupi produtsent on Regi Penxten, kes on olnud ka grupi laulude kaasautoriks.

Grupp asutati 2000. aastal ning alguses tegutses see duona, kuhu kuulusid De Bie ja Van Dessel. Duo esimene singel oli samal aastal välja antud "Turn the Tide", mis jõudis Belgia singlite edetabelis esikohale, Saksamaal teisele kohale ja Austrias kolmandale kohale. Singel ilmus aasta hiljem välja antud duo debüütalbumil "Chances", mis pälvis Saksamaal kuldplaadi staatuse. Edetabelitesse jõudsid ka albumi teised singlid "Forever In Love", "In Your Eyes" ja "Forgiven".

Duo teine stuudioalbum "Little Things" avaldati 2003. aastal. Pärast seda on avaldatud veel kolm stuudioalbumit, millest viimane 2009. aastal.

2009. aastal liitus grupiga inglise kitarrist John Miles juunior, kes oli varem tegutsenud Belgia teises tantsumuusikaansamblis Milk Inc..

2014. aastal lahkus grupist vokalist De Bie, mille järel tekkis grupi tegevusse paus.[1] De Bie naasis 2016. aastal.[2]

Stuudioalbumid Edit

  • "Chances" (2001)
  • "Little Things" (2003)
  • "Nighttime Calls" (2004)
  • "Crossroads" (2006)
  • "Sacrifice" (2009)

Viited Edit

  1. "Zangeres Silvy De Bie weg bij 'Sylver'". nieuwsblad.be. 20.2.2013. Vaadatud 1.4.2017
  2. "Sylver is terug!". showbizzsite.be. 19.2.2016. Vaadatud 1.4.2017