FANDOM

Simonetta Stefanelli

Stefanelli filmis "In nome del popolo italiano" (1971)

Simonetta Stefanelli (sündinud 30. novembril 1954 Roomas) on Itaalia näitleja, ettevõtja ja moedisainer.

Esimese filmirolli tegi ta 1968. aastal Gian Luigi Polidoro filmis "La moglie giapponese". 1970. aastate alguses mängis ta väikseid kõrvalosasid veel mitmes Itaalia filmis, sealhulgas Dino Risi filmis "In nome del popolo italiano".

Stefanelli läbimurderolliks on 1972. aastal Francis Ford Coppola lavastatud Ameerika krimifilmis "Ristiisa" ("The Godfather"), kus ta mängis Al Pacino kehastatud Michael Corleone esimest abikaasat. Filmi ühes stseenis kujutati teda palja ülakehaga, kuigi ta oli filmi tootmise alguses ainult 16-aastane ja filmi linastumise ajal 17-aastane. Edasisest karjäärist Hollywoodis ta loobus.

Ta jätkas karjääri Itaalias, tehes rolle arvukates filmides. 1975. aastal mängis ta erootikafilmis "Peccati in famiglia". Pärast esimese lapse sündi loobus ta 1970. aastate keskel mõneks ajaks näitlemisest. Ta hakkas taas näitlemisega tegelema 1980. aastate alguses, mängides Francesco Rosi filmis "Tre fratelli". Pärast rolli oma abikaasa Michele Placido filmis "Le amiche del cuore" (1992) lõpetas ta näitlekarjääri lõplikult. Hiljem on ta Roomas üleval pidanud moekauplus ning lisaks disaininud käekotte ja kingi.

Välislingid Edit