FANDOM

Map of California highlighting Riverside County

Riverside'i maakonna asukoht Californias

Riverside'i maakond on maakond USA-s California osariigis. Maakonna halduskeskus ja suurim linn on Riverside. Koos San Bernardino maakonnaga moodustab Riverside'i maakond Inland Empire'i piirkonna.

Maakonna pindala on 18 910 km². Veepindala on 250 km². See on pindalalt California neljas maakond. Maakonna pikkus idast läände on 290 km. Maakonna idapiiri moodustab Colorado jõgi.

Elanike arv on 2016. aasta seisuga arvestuslikult 2 387 741. 2010. aasta rahvaloenduse kohaselt oli elanikke 2 189 641. See on elanike arvult osariigi neljas ja riigi 10. maakond. Asustustihendus on 128 in/km².

Suurem osa maakonna kesk- ja idaosast on kaetud kõrbetega. Maakonnas asub Joshua Tree rahvuspark. Tuntud kuurortlinnad on Indian Wells, La Quinta, Rancho Mirage, Palm Springs ja Palm Desert.

Riverside County Courthouse, 1903

Riverside'i maakonna kohtumaja

Naabermaakonnad Edit

Ajalugu Edit

Praeguse maakonna alal elasid algselt luiseño, cupeño ja kahuilja indiaanihõimud.

Maakond moodustati 9. mail 1893 San Bernardino ja San Diego maakonna osadest. Maakond on saanud nime Riverside'i linna järgi.

Kaitsealad Edit

Yucca pines near Ryan Mountain Trail, Joshua Tree National Park, CA

Tääkliilia Joshua Tree rahvuspargis

Maakonnas asub lisaks 19 ürgloodusala (wilderness area).

USA Ajalooliste Paikade Riiklikku Registrisse on kantud Riverside'i maakonnas 84 objekti.

Maanteed Edit

Linnad Edit

Välislingid Edit