FANDOM

Parineeti Chopra at a promotional event for Golmaal Again (2)

Parineeti Chopra (2017)

Parineeti Chopra (sündinud 22. oktoobril 1988 Ambalas) on India näitleja, kes mängib Bollywoodi filmides.

Ta sündis 22. oktoobril 1988 Haryana osariigis Ambalas pandžabi perekonda.

Chopra soovis alguses alustada karjääri investeerimispanganduses, kuid pärast Manchesteri ärikoolis ärinduses, rahanduses ja majandusteaduses kraadi omandamist naasis ta 2009. aastal suure majandussurutise puhkedes tagasi Indiasse. Ta asus Bollywoodi filmiettevõttes Yash Raj Films tööle avalike suhete konsultandina. Hiljem sõlmis ta ettevõttega näitlejalepingu.

Chopra tegi näitlejadebüüdi 2011. aastal romantilises komöödiafilmis "Ladies vs Ricky Bahl". Ta pälvis rollisoorituse eest kiidusõnu, võites Filmfare Award'i parima naisdebüüdi eest ja nomineeriti parima naiskõrvalosatäitja auhinnale. Seejärel mängis ta peaosasid kolmes kassahitiks osutunud filmis, milleks olid "Ishaqzaade" (2012), "Shuddh Desi Romance" "Hasee Toh Phasee" (2014). Ta pälvis rollide eest kriitikutelt tunnustust ja võitis rolli eest filmis "Ishaqzaade" National Film Award'i eriauhinna. Rolli eest kahes esimeses filmis nomineeriti ta Filmfare Award'ile parima naispeaosatäitja kategoorias.

Parineeti Chopra

Parineeti Chopra (2013)

Pärast kolmeaastast pausi näitlemisest mängis ta pearollis kassahitist komöödiafilmis "Golmaal Again" (2017), mis on üks enim teeninud India filme läbi aegade.

Näitlejatöö kõrvalt on Chopra olnud humanitaarabitöötaja ning paljude brändide ja toodete reklaamnäoks.

Parineetil on kaks venda ning tal on mitu nõbu, kes on samuti näitlejad ja kellest tuntum on Priyanka Chopra.

Välislingid Edit