FANDOM

New Jersey linna kohta vaata artiklit Ocean City (New Jersey).
Ocean City MD beach looking north from pier

Vaade Ocean City rannale 2013. aastal

USA Maryland location map.png
Red pog.png
Ocean City
Ocean City asukoht Marylandis

Ocean City on kuurortlinn USA-s Marylandi osariigis Worcesteri maakonnas. Elanike arv on 2016. aasta seisuga arvestuse järgi 6999. 2010. aasta rahvaloenduse järgi oli elanikke 7102. See on elanike arvult osariigi suurim linn. Suviti tõuseb elanike arv linna saabuvate suvijate toel paarikümne tuhandeni.

Linn asub Atlandi ookeani ääres.

Esimene hotell avati Ocean Citys 1875. aastal. 1880. aastal Ocean City linnaõigused.

Ocean Citys valitseb kuumade ja niiskede suvede ning jahedate talvedega niiske lähistroopiline kliima. Asukoha tõttu Atlandi ookeani ääres püsivad kevadel ja suvel õhutemperatuurid mõõdukad. Keskmine õhutemperatuur juulis on 21 °C. Üle 30 °C tõuseb õhutemperatuur aastas keskmiselt 10 päeval. Atlandi ookean tingib samuti pehme talve. Jaanuari keskmine õhutemperatuur on 3 °C.

Sademete hulk on aasta läbi võrdlemisi ühtlane. Aastas sajab keskmiselt 1076 mm. Piirkonda võivad tabada orkaanid ja troopilised tormid.

Ocean City sõpruslinnad on Finale Ligure Itaalias, Pärnu Eestis ja Virginia Beach USA-s Viginia osariigis.

Ocean City, Maryland panorama
Magnify-clip
Panoraamvaade Ocean City rannale

Välislingid Edit