FANDOM

Kansase linna kohta vaata artiklit Lost Springs (Kansas).
USA Wyoming location map.png
Red pog.png
Lost Springs
Lost Springsi asukoht Wyomingis

Lost Springs (inglise keeles 'Kadunud allikas') on linn USA-s Wyomingi osariigis Converse'i maakonnas.

Lost Springs asub maantee U.S. Route 18 ääres Suurel tasandikul. Valitseb külmade ja kuivade talvede ning soojade ja võrdlemisi sajuste suvedega kliima. Jaanuaris langeb madalaim keskmine õhutemperatuur −12 °C-ni ja juulis tõuseb kõrgeim keskmine õhutemperatuur 30 °C-ni. Sajab 345 millimeetrit aastas.

2010. aasta USA rahvaloenduse kohaselt elas seal neli inimest. 2000. aasta andmetel oli elanikke aga 1, millega oli see ainus linn USA-s, kus elas ainult üks inimene.

Lost Springsi linnapea on Leda Price.[1] Lost Springsis asuvad postkontor, kauplus ja linnavalitsushoone. Linnast möödub Chicago and North Western Transportation Company raudtee haruliin.

Ajalugu Edit

Lost Springs, Wyoming

Lost Springsi silt 2007. aastal

Lost Springsi piirkonda rajati asula 1880. aastatel. See sai nime selle järgi, et raudteetöölised ei suutnud leida selle ala maakaardil märgitud allikat.

Lost Springs sai linnaõigused 1911. aastal. 1910. aastate alguses elas seal üle 200 inimese, kellest suurem osa töötas lähedal asuvas Rosini kivisöekaevanduses. Sel ajal asus seal mitu ettevõtet ja pank. 1914. aastal hakkas ilmuma linna oma ajaleht Lost Springs Times. Pärast seda, kui kaevandus umbes 1921. aastal suleti, hakkas elanike arv linnas kiiresti vähenema. 1930. aastal lõppes tegevus ka lähedal asuval Lance Creeki naftaväljal. 1930. aastaks oli elanike arv vähenenud 65-ni ja 1940. aastaks 38-ni.[2]

1960. aastaks oli elanike arv vähenenud juba viieni. 1976. aastal nimetati seda USA väikseimaks linnaõigustega linnaks.

Aastatel 19231928 asus linnas keskkool.

Viited Edit

Välislingid Edit