FANDOM

LittleBigTown

Little Big Town esinemas 2008. aastal. Vasakult paremale: Jimi Westbrook, Karen Fairchild, Phillip Sweet ja Kimberly Schlapman

Little Big Town on USA kantriansambel. See alustas tegevust 1998. aastal ning selle koosseis on püsinud alates sellest ajast muutumatu: Karen Fairchild, Kimberly Schlapman (varem Kimberly Roads), Jimi Westbrook ja Phillip Sweet.

1990. aastate keskel laulis Karen Fairchild kristlikut popmuusikat esitavas ansamblis ja olid mõne selle ansambli laulul esilaulja. Hiljem moodustas ta koos Leigh Cappillinoga duo KarenLeigh ning koos anti välja paar singlit. 1997. aastal kohtus ta Alabama osariigis Samfordi Ülikoolis õppides Kimberly Roadsiga. Fairchild ja Roads suundusid peagi kantrimuusika pealinna Nashville'i Tennessee osariigis, kus hakkasid koos laulma. 1998. aastal liitusid nendega veel Jimi Westbrook ja Phillip Sweet.

Little Big Towni esimene plaadileping oli Mercury Nashville Recordsiga, kuid leping lõpetati ilma, et oleks välja antud ühtegi albumit ega singlit. 2002. aastal sõlmiti leping Monument Recordsiga. Samal aastal anti välja esimene omanimeline album. Albumilt anti välja kaks singlit, mis mõlemad jõudsid USA kantrilugude edetabelisse.

Mõni aasta hiljem sõlmiti leping Equity Music Group'iga. 2005. aastal ilmus ansambli teine album "The Road to Here", mis sai plaatinaplaadi staatuse. Singlid "Boondocks" ja "Bring It On Home" jõudsid kantrisinglite edetabelis esikümnesse. Kolmanda albumi "A Place to Land" andis 2007. aastal välja Equity, kuid pärast seda, kui plaadifirma tegevuse lõpetas, andis albumi aasta hiljem uuesti välja Capitol Records Nashville. Capitoliga on välja antud veel viis albumit: "The Reason Why" (2010), "Tornado" (2012), "Pain Killer" (2014), "Wanderlust" (2016) ja "The Breaker" (2017). Neist kõige edukamad olid "Tornado" ja "Pain Killer", mis said plaatinaplaatideks. Albumitelt ilmus palju edukaid singleid, sealhulgas esikohahitid "Pontoon" (2012), "Girl Crush" (2014) ja "Better Man" (2016). Singlite edetabelis Hot 100 on ansambli singlitest kõige kõrgemale kohale jõudnud "Girl Crush" (18.).

Little Big Town on pälvinud kaheksa kantrimuusika akadeemia (Academy of Country Music) auhinda, kaheksa Country Music Association Awards'i, kolm Grammy auhinda ja ühe Ameerika muusikaauhinna (American Music Award).

Little Big Townile on iseloomulik neljahäälne harmoonia. Erinevalt paljudest teistest ansamblitest puudub Little Big Townil üks kindel esilaulja.

Stuudioalbumid Edit

  • "Little Big Town" (2002)
  • "The Road to Here" (2005)
  • "A Place to Land" (2007)
  • "The Reason Why" (2010)
  • "Tornado" (2012)
  • "Pain Killer" (2014)
  • "Wanderlust" (2016)
  • "The Breaker" (2017)

Välislingid Edit