FANDOM

Map of Colorado highlighting Lake County

Lake'i maakonna asukoht Colorados

Lake'i maakond on maakond USA-s Colorado osariigis. Maakonna halduskeskus ja ainus linn on Leadville.

Maakonna pindala on 995 km². See on pindalalt neljas väikseim maakond osariigis.

Elanike arv on 2016. aasta seisuga arvestuslikult 7618. 2010. aasta rahvaloenduse kohaselt oli elanikke 7310. Asustihedus on 7,8 in/km².

Lake'i maakonnas asub Kaljumäestiku kõrgeim tipp Mount Elbert (4401 meetrit).

Hilltop Mine on Mount Sherman

Ajaloolisest Hilltopi kaevandusest Mount Shermanil on saanud populaarne fotograafeerimise atraktsioon ja matkamispaik.

Naabermaakonnad Edit

Ajalugu Edit

Stumptown winch House? CO

Umbes 1890. aastatel rajatud Stumptownis

Lake'i maakond on üks kuueteistkümnest 1. novembril 1861 moodustatud algsest Colorado maakonnast. Lake'i maakond hõlmas algselt suure osa Colorado lääneosast.

Järgnevatel aastakümnetel kaotas Lake'i maakond hulgaliselt oma territooriumist: algne lõunaosa läks 1866. aastal Saguache'i maakonnale ja 1874. aastal Hinsadale'i maakonnale, edelaosa 1874. aastal La Plata maakonnale ja 1876. aastal San Juani maakonnale ning lääneosa 1877. aastal Ouray maakonnale ja Gunnisoni maakonnale.

Maakonna esimene halduskeskus oli 1861. aastal Oro City, 1863. aastal sai selleks Lourette, 1866. aastal Dayton ja 1868. aastal Granite.

8. novembril 1879 nimetati maakond Carbonate'i maakonnaks, kuid seda nime sai maakond kanda vaid kaks päeva, mil see sai uuesti Lake'i maakonnaks.

Maakond on saanud nime seal asuvate Twin Lakesi järvede järgi.

Kaitsealad Edit

MtElbert TurquoiseLake

Turquoise Lake, taustal Mount Elbert

USA Ajalooliste Paikade Riiklikku Registrisse on kantud Lake'i maakonnas üheksa objekti.

Linnad ja asulad Edit

Vaata ka Edit

Välislingid Edit