FANDOM

Map of Utah highlighting Kane County

Kane'i maakonna asukoht Utah's

Kane'i maakond on maakond USA-s Utah' osariigi lõunaosas. Maakonna halduskeskus ja suurim linn on Kanab.

Maakonna pindala on 10 642 km². Veepindala on 306 km². Maakonna idapiiri moodustab Colorado jõgi. Idapiirile jääb ka Powelli järv. Lõunas piirneb maakond Arizona osariigiga. Maakonna maastikus domineerivad kõrbed, mäed ja kaljud. Maakonnas asub arvukalt looduskauneid kohti ning maakonnas ja selle ümbruses asub palju looduskaitsealasid, sh suurt osa maakonnast hõlmav Grand Staircase-Escalante'i rahvusmonument. Ainus maakonda läbiv maantee on Route 89.

Elanike arv on 2017. aasta seisuga arvestuse järgi 7567. 2010. aasta rahvaloenduse kohaselt oli elanikke 7334. Asustustihendus on 0,7 in/km².

Kane'i maakond üks kõige järjepidevamalt Vabariiklikku Parteid toetav maakond riigis. Alates 1896. aastast on maakonnas vabariiklased kaotanud vaid korra – 1916. aastal. Kõige ülekaalukamalt võitsid vabariiklased maakonnas 1956. aastal, mil Dwight D. Eisenhower kogus maakonnas 90,2% valijate hääled.

Sunset Arch

Sunset Arch Glen Canyon National Recreation Areal

Naabermaakonnad Edit

Ajalugu Edit

Maakond moodustati 1864. aastal. Maakond on nime saanud kolonel Thomas L. Kane'i järgi.

Kaitsealad Edit

Chinle Badlands

Badlands Grand Staircase-Escalante'i rahvusmonumendi alal

USA Ajalooliste Paikade Riiklikku Registrisse on kantud Kane'i maakonnas 2018. aasta aprilli seisuga 18 objekti.

Linnad Edit

Välislingid Edit