FANDOM

Kanal 2 on Eesti eratelekanal.

Kanal 2 ajaloolisi ekraanitähiseid Edit

  • 1993 – Esimene saatepäev 1. oktoobril algas nukufilmiga "Kapsapea".
  • 1994 – Üht esimest omatehtud saatesarja "Isamaa ilu hoieldes" juhtis Mart Laar.
  • 1995 – Animasarja "Mootorratturhiired Marsilt" süüdistati liigses vägivaldsuses.
  • 1996 – Ekraanile jõudsid "Wigla show" ja NBA profiliiga ülekanded.
  • 1997 – Ühiskonnasaate "Telefoorum" juhina astus üles Kaarel Tarand.
  • 1998 – Hommikusaade "Äratus!" ei kestnud kaua, aga "Subboteja" peab vastu tänaseni.
  • 1999Peeter Võsa tõi ekraanile «Kriminaalkroonika».
  • 2000 – Alustas "Wremja", mis söövitas rahva mällu rullnokad, Zorro, Nisu-Uno jt.
  • 2001 – Koostöös Postimehega algas "Uued uudised", juhid Olaf Suuder ja Urve Tiidus.
  • 2002Tuuli Roosmaa alustas jutusaadet "Mamma mia!", Eda-Ines Etti juhtis saadet "Guinnessi rekordid".
  • 2003Urmas Ott alustas talk-show’d "Happy hour", Anu Saagim debüteeris teles sarja "Salasuhe" juhina.
  • 2004 – Ekraanile tuli uudistemagasin "Reporter", reality-sari "Baar" toitis kõmumeediat.
  • 2005 – Kanal 2 lõi kaasa rahvusvahelises suursaates "Hirmu faktor".
  • 2006 – "Tantsud tähtedega" vallutas ekraanid, alustasid krimisari "Kelgukoerad" ja "Võsareporter".
  • 2007Krista Lensin debüteeris tõsielusarja "Maamees otsib naist" juhina.
  • 2008Hannes Võrno juhitud "Tõehetk" paljastas eestlaste saladusi, "Selgeltnägijate tuleproov" põhjustas sensitiivide-maania. Startis Kanal 11.
  • 2009Kristjan Jõekalda ja Teet Margna alustasid reisisarja "Kaks kanget Lõuna-Ameerikas".
  • 2010 – "Pilvede all" tõusis hoobilt Eesti vaadatuimaks teleseriaaliks.
  • 2011 – Sari "Kalevipojad" pealkiri läheb käibele kõigi eesti pendel-töötajate kohta. Startis Kanal 12.
  • 2012 – Hitiks sai Tuuli Roosma dokumentaalsari "Meie aasta Siberis".