FANDOM

Suspicion film poster

Filmiplakat

"Kahtlustus" ("Suspicion") on 1941. aasta Alfred Hitchcocki lavastatud romantiline psühholoogiline triller. Filmi peaosades mängivad Cary Grant ja Joan Fontaine abielupaari. Filmi põhineb Anthony Berkeley Coxi romaanil "Before the Fact" (1932).

Film jõukast Lina McLaidlaw'st, kes kohtab rongis sümpaatset elukunstnikku Johnnie Aysgarthi. Kuigi Lina aimab, et mehe kavatsused pole kõige ausamad, otsustab armunud naine Johnniega abielluda. Naine püsib mehele truu, hoolimata viimase hämaratest tegevustest. Kuid ajapikku süveneb temas kahtlus, et Johnnie plaanib teda suure päranduse lootuses mõrvata.

Filmi lõpuminutid valmistasid omaaegsele kinopublikule pettumuse, sest produtsentide nõudmisel ei tohtinud sellal ülipopulaarset staari Cary Granti näidata negatiivse tegelasena.

Joan Fontaine võitis rolli eest parima naispeaosatäitja Oscari, olles ainus, kes on Hitchcocki filmides Oscariga pärjatud. Lisaks pälvis film Oscari nominatsiooni parima filmi ja parima muusika kategoorias.

Nagu oma filmidele tavaks vilksab filmist taustal ise läbi ka Hitchcock. Ta astub üles mehena, kes paneb kirja postkasti.

Tegelased Edit

Joan Fontaine in Suspicion trailer

Joan Fontaine ja Cary Grant filmi treileris

Välislingid Edit