FANDOM

Harlow-publicity

Jean Harlow (1930. aastatel)

Jean Harlow (õieti Harlean Harlow Carpenter; 3 III 1911 Kansas City, Missouri – 7 VI 1937) oli USA näitleja ja 1930. aastate seksisümbol. Ta oli tuntud plaatinakarva juuste järgi ning teenis nii hüüdnimed "plaatinablond" (inglk "Platinum Blonde") ja "Blonde Bombshell". Tänapäeval peetakse Harlow' Hollywoodi kuldajastu üheks legendaarsemaks näitlejannaks. 1999 valis Ameerika Filmiinstituut näitleja naisstaaride edetabelis 22. kohale.

Harlow mängis mitmes filmis, mis oli kavandatud just talle. Need rõhutasid Harlow' seksapiilsust ja näitlemist suurtel ekraanidel. Hiljem hakkas ta mängima mitmekülgsemaid rolle ja ta sai väga populaarseks Metro-Goldwyn-Mayeriga lepinuga sõlminud näitlejaks. Harlow' suur populaarsus ja "naeratava pealisnaha" võrdkuju oli vastuolus tema lihtsa iseloomu ning pettumusi ja muresid täis eluga. Harlow suri ootamatult neerupuudulikkuse vaid 26-aastaselt.

Lapsepõlv ja noorpõlv Edit

Harlow sündis 3 III 1911 Kansas Citys hambaarst Mont Clair Carpenteri ja tema abikaasa Jean Poe Carpenter (neiupõlvenimega Harlow) tütrena.

Välislingid Edit