FANDOM

Insane Clown Posse

Violent J (vasakul) ja Shaggy 2 Dope (paremal)

Insane Clown Posse (lühend ICP) on USA hiphopduo. See on loodud 1989. aastal Michigani osariigi Detroiti linnast. Duosse kuuluvad Joseph Bruce ja Joseph Utsler, kes esinevad "kurjade klounidena" nimede all Violent J ja Shaggy 2 Dope (algselt 2 Dope).

Insane Clown Posse esitab hardcore hip hop'i stiili horrorcore'i ja see on tuntud oma viimistletud live-esituste poolest. Duo on pälvinud kaks plaatinaalbumit ja viis kuldalbumit.

Algselt nimede JJ Boyz ja Inner City Posse all esinenud duo esitas üleloomulike ja õudusulmeliste teemadega laule, mille abil püüti stiiliselt eristuda. 1991. aastal asutas duo sõltumatu plaadifirma Psychopathic Records. Bruce ja Utsler on koos tegelenud ka profimaadlusega.

Insane Clown Posse' laulude keskseks teemaks on "tumeda karnevali" mütoloogia. "Tume karneval" on metafooriline eelpõrgu, milles põrgussse minevad hinged ootavad nende individuaalsete tegude põhjal tehtavat otsust. Selle idee autoriks on Bruce, kellele andis selleks inspiratsiooni üks unenägu, kus esinesid rändkarnevalil olevad hinged. Teema oli esindatud duo juba esimesel stuudioalbumil "Carnival of Carnage", mis ilmus 1992. aastal.