FANDOM

Gabrielacilmi2010

Gabriella Cilmi (2010)

Gabriella Lucia Cilmi (sündinud 10. oktoobril 1991 Melbourne'is) on Austraalia laulja ja laululooja.

Cilmi sündis Melbourne'is Itaalia päritolu perekonnas. Tal on ka Albaania juuri. Ta kolis perekonnaga Londoni, kui 15-aastane.

Tema debüütalbum "Lessons to Be Learned" ilmus 2008. aasta märtsil ja see osutus mitmel pool maailmas märkimisväärselt edukaks. Albumi singel "Sweet About Me" jõudis paljudes riikides edetabelite esikümnesse ja see on jäänud Cilmi suurimaks hitiks. Album jõudis Austraalias plaatinaplaadi, Saksamaal, Suurbritannias ja Šveitsis kuldplaadi staatusse.

2008. aasta Austraalia muusikaauhindade jagamisel võitis Climi auhinna kõigis kuues kategoorias, kus ta esitatud oli, sealhulgas aasta singel, aasta naisartist ja aasta läbimurdja.

Gabriella Cilmi at the Godiva Festival

Cilmi esinemas 2008. aastal Suurbritannias Godiva festivalil

Climi teine album "Ten" tuli müügile 2010. aasta märtsis, kuid oli võrreldes esimese albumiga vähem edukam. Albumi edukaim singel oli "On a Mission", mis jõudis Briti edetabelis esikümnesse.

Tema kolmas, 2013. aasta novembris ilmunud album "The Sting" jäi praktiliselt tähelepanuta.

Climi on hääleliigilt kontraalt. Tema häält on võrreldud Anastacia ja Amy Winehouse'i omaga.