FANDOM

Alia Bhatt promoting Badrinath Ki Dulhania

Alia Bhatt (2017)

Alia Bhatt (sündinud 15. märtsil 1993 Mumbais) on India näitleja ja laulja. Ta mängib Bollywoodi filmides.

Ta sündis filmitegija Mahesh Bhatti ja näitlejanna Soni Razdan tütrena. Ta alustas näitlemist juba lapsena, tehes filmidebüüdi 1999. aastal trilleris "Sangharsh". Peaosas mängis ta esimest korda 2012. aastal Karan Johari komöödiadraamas "Student of the Year". Pärast mängis ta mitmes Johari filmistuudio Dharma Productionsi filmis, seal hulgas romantilistes filmides "2 States" (2014), "Humpty Sharma Ki Dulhania" (2014), "Badrinath Ki Dulhania" (2017) ning draamafilmides "Kapoor & Sons" (2016) ja "Dear Zindagi" (2016). Tänu nende filmide majanduslikule edule tegi ta endale Bollywoodi filmitööstuses nime. Kriitikutelt pälvis ta tunnustust rollide eest teekonnafilmis "Highway" (2014) – rolli eest võitis ta kriitikute Filmfare Award'i parima naispeaosa eest – ja krimidraamas "Udta Punjab" (2016), kus tehtud rolli eest sai ta Filmfare Award'i auhinna parima naispeaosatäitja kategoorias. 2018. aastal mängis ta spioonitrilleris "Raazi" peaosa – film sai üheks enim piletitulu teeninud hindikeelseks filmiks, kus on naispeakangelane.

Ta on üks enimteenivaid India naisnäitlejaid. Ta on mitmel aastal valitud ajakirja Forbes India poolt India saja mõjukaima inimese sekka.

Lisaks näitlemisele on ta oma filmides esitanud ka mitu laulu. Samuti on ta disaininud oma rõivabrändi.

Välislingid Edit