FANDOM

Tarzan of the Apes 1918

Filmiplakat

"Ahvide Tarzan" on 1918. aastal valminud USA seiklusfilm, tummfilm. Filmi peaosades mängivad Elmo Lincoln, Enid Markey ja Gordon Griffith. See oli esimene Tarzani film ning põhines ameerika kirjaniku Edgar Rice Burroughsi romaanil "Ahvide Tarzan". Film erineb romaanist selle poolest, et filmis esineb tegelane Binns, kes võtab laeva mässuga üle. Film kujutas vaid romaani esimest osa; teine osa linastus sama aastal valminud järjes "The Romance of Tarzan".

Süzee Edit

Lord ja Lady Greystoke suunduvad laevaga Lõuna-Aafrikasse diplomaatilist ülesannet täitma. Kui laeva võtavad üle mässajad, jäävad nad troopilisele rannikule. Nad surevad, kuid nende poja lapsendab ahv Kala, kes kasvatab teda kui oma poega.

Noor Tarzan (Gordon Griffith) kasvab üles ahvide seas. Ta saab nende kuningaks. Tarzani avastab üks meremees, kes teatab sellest tema sugulastele Inglismaal. Professor Porteri juhitud ekspeditsioon läheb Tarzani otsima.

Täiskasvanuks saanud Tarzan (Elmo Lincoln) päästab Porteri tütre Jane'i (Enid Markey), kui kohalikud põliselanikud ta röövivad. Jane armub Tarzani.

Tegelased Edit

  • Elmo Lincoln – Tarzan
  • Gordon Griffith – noor Tarzan
  • Enid Markey – Jane Porter
  • True Boardman – Lord Greystoke
  • Kathleen Kirkham – Lady Greystoke
  • George B. French – Binns
  • Colin Kenny – nõbu
  • Thomas Jefferson – professor Porter

Välislingid Edit