FANDOM

"A Rush of Blood to the Head" on Briti alternatiiv-rockansambli Coldplay teine stuudioalbum. Selle avaldas Suurbritannias 26. augustil 2002 Parlophone. Albumi produtseerisid ansambli liikmed ja Briti muusikaprodutsent Ken Nelson.

Albumilt ilmus neli singlit: "In My Place", "The Scientist", "Clocks"ja "God Put a Smile upon Your Face". Album sisaldab teiste hulgas tüüpilisi poplugusid ("In My Place"), ballaade ("The Scientist"), akustilisi lugusid ("Green Eyes"). Albumil on kasutatud rohkem elektrikitarri ja klaverit kui Coldplay esimesel albumil "Parachutes".

Album jõudis esimesel nädalalt Briti albumite edetabelis UK Albums Chart esikohale. USA-s jõudis see edetabelis US Billboard 200 viiendale kohale. "A Rush of Blood to the Head" oli müügiedult 2000. aastatel Suurbritannias seitsmes album ning seega ansambli kõige edukam album. Seda on Suurbritannias müüdud üle 2,6 miljoni koopia ja maailmas üle 11 miljoni koopia.

Kriitikud peavad seda paremaks kui Coldplay esimest albumit. Albumi kaanepildi kujundas Sølve Sundsbø.

2003. aastal võitis album Grammy auhinna parima alternatiivmuusika albumi eest. ajakirja Rolling Stone koostatud 500 kõigi aegade parimate albumite nimekirjas on album 473. kohal.

Lood Edit

  1. "Politik" – 5:18
  2. "In My Place" – 3:48
  3. "God Put a Smile upon Your Face" – 4:57
  4. "The Scientist" – 5:09
  5. "Clocks" – 5:07
  6. "Daylight" – 5:27
  7. "Green Eyes" – 3:43
  8. "Warning Sign" – 5:31
  9. "A Whisper" – 3:58
  10. "A Rush of Blood to the Head" – 5:51
  11. "Amsterdam" – 5:19